dissabte, 2 de juny del 2012

Balanç......


Fent balanç de la vida que he viscut fins ara,m'adono que ha estat mol curta,tot just he començat a viure i ja m'han passat moltes coses,això em fa pensar que la vida esta plena de sensacions per qui está disposat a pagar el preu d'una ensenyança

En aquets anys m'han passat moltes coses,bones i dolentes,he rigut,he plorat,he guanyat gent i n'he perdut molta.
Familirars que marxen,amors que arriben de sobte i marxen amb mes facilitat si cap, tot un seguit d'emocions que em fan ser qui soc avui.

Potser la experiència mes dificil que he viscut mai es la perdua de la familia mes propera de molt jove,sens dubte van ser els anys mes durs de la meva vida, pero tambe els que han fet que avui sigui jo, i les persones que hem estimat i seguim estimant mai moren del tot si estan vives dins el nostre cor.No vull que soni com un relat trist, no ho es,es un relat alegre i i viu,tant com la vida mateixa,soc dels que pensa que sense la por,sense el dolor,la tristor i la mort no apreciariem igual l'alegria,l'amor i la vida.
Per això sempre hem de tenir al nostre cor un raconet reservat a aquelles persones que ens han canviat i amb les que hem compartit amor.
Una amiga em deia:em fan pena la gent que que m'ha trait perque no comptaran amb una ma amiga en cas de necessitat,jo penso que te molta raó,que la vida es massa curta per entregar el millor d'un mateix a qui no ho sap valorar i que mes aviat o mes tard s'adonen del error comes en trair algu sincer que els donava l'anima sense demanar res a canvi.
L'important es saber valorar qui et valora i atrevir-se a estimar a qui t'estima,com diu una cita que segur heu llegit alguna vegada,estima a qui t'estima no qui t'il.lusiona!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada